Teden 1: od 17. 3. do 20. 3. 2020

SLOVENŠČINA

V DZ (str. 73–75) si preberi značilnosti opisa življenja osebe in reši naloge. Zapis iz modrega okvirja na str. 73 prepiši v zvezek (stran jezik). Namesto zadnje, 7. naloge opiši svoj običajni šolski dan. Besedilo lahko napišeš v Wordov dokument ali v zvezek in ga skeniraš ali fotografiraš in nama ga pošlješ. Če ne znaš poslati e-pošte, imej besedilo s seboj, ko se ponovno vidimo v šoli.

Katarina Zbačnik, katarina.zbacnik@guest.arnes.si
Iva Jakše Sterle, iva.jakse-sterle@guest.arnes.si

MATEMATIKA

V zbirki Znam za več si na str. 70 preberi o vrtežu ter reši naloge od 1. do 5. na str. 70 in 71.

Učenci, ki imajo zbirke nalog Znam za več v šoli, najdejo učna lista na povezavah. UL 1  in  UL 2
Če boš imel pri reševanju kakšno vprašanje, ga pošlji po e-pošti učiteljici matematike.

Prav tako lahko po elektronski pošti pošlješ učiteljici matematike fotografije rešene naloge.

Želimo ti uspešno delo 😊.

ANGLEŠČINA

7. a

Ponovi pravila za tvorjenje in rabo obeh sedanjih časov: Present simple in Present continuous.
V U (str. 54) glasno preberi besedilo At the moment or every day?
Napiši ta-isti naslov v zvezek in oblikuj razpredelnico o Jonu Grantu z iztočnicama: kaj velja zanj na splošno (every day) in kaj v tem trenutku (at the moment). Zapiši povedi. Oglej si nalogo 1c in jo ustno reši.
Prepiši okvirček naloge 2 (spodaj pravilno označi rabo obeh časov).
Napiši nalogo 3a (kot kaže primer) in 3b (kot kaže primer).
Reši naloge v DZ: str. 44, 46

Če imaš vprašanje, ali želiš pokazati in preveriti svojo nalogo, lahko pišeš učiteljici: sabina.nardin@guest.arnes.si

7. b

V U (str. 59) ponovno preberi besedilo in ponovi poimenovanja zgradb v mestu.
Oglej si nalogo 3.
Napiši naslov There was/were in prepiši oba modra okvirčka (2. tudi ustrezno dopolni).
V zvezek reši nalogo 4a.
V DZ reši naloge na str. 52 (1., 2.) in 53 (3., 4.). (novi DZ: 44/1.,2., 45/3., 4.).
V zvezek (ali word dokument) zapiši potek enega izmed dni v tem tednu v past simple in ga (če imaš možnost) pošlji učiteljici po e-pošti na: polona.sivec@guest.arnes.si

Dodatna naloga: Reši UL v aplikaciji Classkick. Navodila za delo najdeš tukaj. CLASSKICK – navodila

NARAVOSLOVJE SPUŽVE
Ob pomoči interneta in e-učbenika https://eucbeniki.sio.si/nar7/ razišči skupino živali, SPUŽVE. V zvezek oblikuj miselni vzorec. Miselni vzorec naj zajema:
zgradbo spužve (nariši in označi odtekalko in pore dotekalke),
celica ovratničarka (nariši),
prehranjevanje (opiši kako se in s čim se prehranjujejo spužve),
razmnoževanje (opiši kako se spužve razmnožujejo. kaj pomeni regeneracija spužev),
primeri spužev (poišči nekaj primerov spužev, ki živijo v Jadranskem morju).

ZGODOVINA

Ponavljanje in utrjevanje vsebin o antiki – Antična Grčija in Rimski imperij. Učenci 7. a ste že dobili učni list za ponovitev rimske države (rešite ga), učenci 7. b pa ga najdete  tukaj. Stara Grčija in Rimska država Ravno tako prejmete tudi vprašanja za ponovitev tega tematskega sklopa. Vprašanja za ponovitev Če imate možnost, ga natisnite in prilepite v zvezek ter odgovore zapišite v zvezek. Pomagajte si z zapiski v zvezku in z vsebinami v učbeniku.

ŠPORT

Priporočljiva je vsakodnevna dejavnost v naravi. Gibanje minimalno 30 minut, hitra hoja, hoja v hrib (Ulaka, Križna gora, Markov hrib…), kolesarjenje,…
Vsak drugi dan izvajanje vaj za moč. Vaje za moč in testiranje1. dan izvedete testiranje (koliko ponovitev posamezne vaje izvedeš v 1 minuti), nato izvajate vaje redno po navodilu, po 14. dneh testiranje ponovite.
Preberi nekaj teorije o atletski disciplini: tek. TEK

GEOGRAFIJA

1. Ponavljanje geografskih značilnosti Srednje in Zahodne Evrope ob uporabi kart v atlasu: države in glavna mesta, morja, reke in pristanišča, površinske enote (nižavja, sredogorja, visokogorja).
2. S pomočjo karte v atlasu na strani 38 in karte v učbeniku na strani 80 v zvezek izpišite države in glavna mesta Severne Evrope.

LIKOVNA UMETNOST

Na list velikosti A4-formata s svinčnikom nariši ptico na veji. Izberi tri barvne svinčnike (barvice). Ena od barv mora biti obvezno črna. Ostali dve barvi si izberi sam. Motiv (ptico na veji) pobarvaj z izbranimi barvami. Ne pozabi pobarvati ozadja.

MLADINSKI PEVSKI ZBOR

Starše, brate in/ali sestre nauči pesem, ki ti je najbolj všeč. Pri učenju pesmi uporabljaj metodo odmeva, to je način, po katerem vas pesmi v šoli naučim tudi jaz.

TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA

Uvod v nov učni sklop UMETNE SNOVI:

  • Umetne snovi v vsakdanjem življenju
  • V učbeniku Prava tehnika 7 (dostopno na naslovu https://www.irokus.si – najprej se registriraj, nato prijavi) si preberi od strani 30 do 32.
  • Na bel list papirja odgovori na Razmisli, naredi
  • V revijah, letakih, prospektih… poišči slike vsaj štirih izdelkov iz umetnih snovi, jih izreži in prinesi prvo uro k pouku TIT.
  • Surovine za proizvodnjo umetnih snovi

Na bel list papirja preriši shemo (str.33) pridobivanja umetnih snovi.

  • Dodaj še vrste polizdelkov (str. 34). Pri risanju polizdelkov uporabi barvice.
  • Odgovori na Razmisli, naredi (Se spomniš?, Razumeš? ) Če ti dopušča čas, se loti Izziva.

DOMOVINSKA IN DRŽAVLJANSKA KULTURA IN ETIKA

1. V zvezek na novo stran napiši naslov Evropska unija.
2. S pomočjo PPT  Evropska unija  v zvezku naredi zapis (osnovni podatki, evropske vrednote, nastanek EU, države članice EU, evroobmočje).
3. Na spletu poišči podatke za simbole EU (simbol, opis) in oblikuj zapis v zvezku.
https://europa.eu/european-union/about-eu/symbols_sl

GLASBENA UMETNOST

7. a
Glasbene oblike v renesansi
– V priponki preglej glasbene oblike v renesansi, zapiši jih v zvezek.  Glasbene oblike7. a in 7. b
Na spletu poišči glasbene primere različnih renesančnih skladateljev.
– S pomočjo spleta odgovori na spodnja vprašanja.
Kdo je bil Iacobus Gallus? S čim se je ukvarjal? Kdaj je deloval? Poznaš kakšno njegovo delo?
Če imate kakšno vprašanje mi lahko pišete na anemarija.stefancic@guest.arnes.si