Teden 1: od 17. 3. do 20. 3. 2020
SLOVENŠČINA |
V DZ (str. 73–75) si preberi značilnosti opisa življenja osebe in reši naloge. Zapis iz modrega okvirja na str. 73 prepiši v zvezek (stran jezik). Namesto zadnje, 7. naloge opiši svoj običajni šolski dan. Besedilo lahko napišeš v Wordov dokument ali v zvezek in ga skeniraš ali fotografiraš in nama ga pošlješ. Če ne znaš poslati e-pošte, imej besedilo s seboj, ko se ponovno vidimo v šoli.
Katarina Zbačnik, katarina.zbacnik@guest.arnes.si |
|
MATEMATIKA |
V zbirki Znam za več si na str. 70 preberi o vrtežu ter reši naloge od 1. do 5. na str. 70 in 71. Učenci, ki imajo zbirke nalog Znam za več v šoli, najdejo učna lista na povezavah. UL 1 in UL 2 Prav tako lahko po elektronski pošti pošlješ učiteljici matematike fotografije rešene naloge. Želimo ti uspešno delo 😊. |
|
ANGLEŠČINA |
7. aPonovi pravila za tvorjenje in rabo obeh sedanjih časov: Present simple in Present continuous. Če imaš vprašanje, ali želiš pokazati in preveriti svojo nalogo, lahko pišeš učiteljici: sabina.nardin@guest.arnes.si |
7. bV U (str. 59) ponovno preberi besedilo in ponovi poimenovanja zgradb v mestu. Dodatna naloga: Reši UL v aplikaciji Classkick. Navodila za delo najdeš tukaj. CLASSKICK – navodila |
NARAVOSLOVJE | SPUŽVE Ob pomoči interneta in e-učbenika https://eucbeniki.sio.si/nar7/ razišči skupino živali, SPUŽVE. V zvezek oblikuj miselni vzorec. Miselni vzorec naj zajema: zgradbo spužve (nariši in označi odtekalko in pore dotekalke), celica ovratničarka (nariši), prehranjevanje (opiši kako se in s čim se prehranjujejo spužve), razmnoževanje (opiši kako se spužve razmnožujejo. kaj pomeni regeneracija spužev), primeri spužev (poišči nekaj primerov spužev, ki živijo v Jadranskem morju). |
|
ZGODOVINA |
Ponavljanje in utrjevanje vsebin o antiki – Antična Grčija in Rimski imperij. Učenci 7. a ste že dobili učni list za ponovitev rimske države (rešite ga), učenci 7. b pa ga najdete tukaj. Stara Grčija in Rimska država Ravno tako prejmete tudi vprašanja za ponovitev tega tematskega sklopa. Vprašanja za ponovitev Če imate možnost, ga natisnite in prilepite v zvezek ter odgovore zapišite v zvezek. Pomagajte si z zapiski v zvezku in z vsebinami v učbeniku. | |
ŠPORT |
Priporočljiva je vsakodnevna dejavnost v naravi. Gibanje minimalno 30 minut, hitra hoja, hoja v hrib (Ulaka, Križna gora, Markov hrib…), kolesarjenje,… Vsak drugi dan izvajanje vaj za moč. Vaje za moč in testiranje1. dan izvedete testiranje (koliko ponovitev posamezne vaje izvedeš v 1 minuti), nato izvajate vaje redno po navodilu, po 14. dneh testiranje ponovite. Preberi nekaj teorije o atletski disciplini: tek. TEK |
|
GEOGRAFIJA |
1. Ponavljanje geografskih značilnosti Srednje in Zahodne Evrope ob uporabi kart v atlasu: države in glavna mesta, morja, reke in pristanišča, površinske enote (nižavja, sredogorja, visokogorja). 2. S pomočjo karte v atlasu na strani 38 in karte v učbeniku na strani 80 v zvezek izpišite države in glavna mesta Severne Evrope. |
|
LIKOVNA UMETNOST |
Na list velikosti A4-formata s svinčnikom nariši ptico na veji. Izberi tri barvne svinčnike (barvice). Ena od barv mora biti obvezno črna. Ostali dve barvi si izberi sam. Motiv (ptico na veji) pobarvaj z izbranimi barvami. Ne pozabi pobarvati ozadja. | |
MLADINSKI PEVSKI ZBOR |
Starše, brate in/ali sestre nauči pesem, ki ti je najbolj všeč. Pri učenju pesmi uporabljaj metodo odmeva, to je način, po katerem vas pesmi v šoli naučim tudi jaz. | |
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA |
Uvod v nov učni sklop UMETNE SNOVI:
Na bel list papirja preriši shemo (str.33) pridobivanja umetnih snovi.
|
|
DOMOVINSKA IN DRŽAVLJANSKA KULTURA IN ETIKA |
1. V zvezek na novo stran napiši naslov Evropska unija. 2. S pomočjo PPT Evropska unija v zvezku naredi zapis (osnovni podatki, evropske vrednote, nastanek EU, države članice EU, evroobmočje). 3. Na spletu poišči podatke za simbole EU (simbol, opis) in oblikuj zapis v zvezku. https://europa.eu/european-union/about-eu/symbols_sl |
|
GLASBENA UMETNOST |
7. a Glasbene oblike v renesansi – V priponki preglej glasbene oblike v renesansi, zapiši jih v zvezek. Glasbene oblike7. a in 7. b Na spletu poišči glasbene primere različnih renesančnih skladateljev. – S pomočjo spleta odgovori na spodnja vprašanja. Kdo je bil Iacobus Gallus? S čim se je ukvarjal? Kdaj je deloval? Poznaš kakšno njegovo delo? Če imate kakšno vprašanje mi lahko pišete na anemarija.stefancic@guest.arnes.si |