Teden 1: od 17. 3. do 20. 3. 2020

SLOVENŠČINA

Opis rastline (U, str. 117-121)
– Črni trn: branje opisa, izdelava miselnega vzorca, priprava na govorni nastop – opis rastline.
– Marjetica in travniška ivanjščica: tvorjenje obeh besedil, priprava na govorni nastop.
– Reševanje nalog v U, str. 117-121.Dostopno tudi na https://www.ucimte.com/

MATEMATIKA

 Ponovitev in utrjevanje snovi
– simetrija in vzorci
– pretvarjanje merskih enot
– pisno deljenje
– obsegŠtevilski izrazi DU, str. 50 – 54Dostopno tudi na https://bit.ly/2U6UFZP

ANGLEŠČINA

5. a

Ponovno (glasno) preberi besedilo Let’s explore! On a treasure hunt with Theo and Lily. (U: str.38, 39)
Reši naloge v DZ: str.32 – naloga 1, 2
Preberi besedilo Peru v U (str. 42). O besedilu izdelaj razpredelnico z naslednjimi iztočnicami:
1. About Karina, 2. About Lima, 3. The cathedral, 4. The parks.

Iz besedila izpiši neznane besede (npr., flat, beach, cathedral, square, fountain, statue…) in njihov pomen poišči v spletnem slovarju (https://sl.pons.com/prevod).
Reši naloge v DZ: str.71 – naloga 1, 2, 3

Če imaš vprašanje, ali želiš pokazati in preveriti svojo nalogo, lahko pišeš učiteljici: sabina.nardin@guest.arnes.si

5. b

Glasno preberi besedilo Let’s explore (U str 50, 51). Vse aktivnosti prepiši in jih nariši.
Preberi besedilo Switzerland v U (str. 54). O besedilu izdelaj miselni vzorec z naslednjimi iztočnicami:
1. About Lukas, 2. Saturday morning, 3. Skiing, 4. Sledging.
Iz besedila si izpiši neznane besede in njihov pomen poišči v spletnem slovarju (https://sl.pons.com/prevod).
V DZ (str. 73) reši naloge 1., 2. in 3.
Če imaš možnost, miselni vzorec fotografiraj in sličico pošlji učiteljici: polona.sivec@guest.arnes.si.

NARAVOSLOVJE in TEHNIKA

Kolesarske vsebine
– utrjevanje
– reševanje simulacije izpita v spletni učilnici Kolesar (https://podpora.sio.si/kolesar/)

DRUŽBA

Ponovitev in utrjevanje snovi
– Dinarskokraške pokrajine
– Predalpske pokrajine
– Obpanonske pokrajineDostopno tudi na https://www.radovednih-pet.si/predstavitev

GLASBENA UMETNOST

Ponovitev in utrjevanje snovi
– ponovitev znanih pesmi
– ponovitev teoretičnih vsebin (note, tonska lestvica, notni zapis …)
Dostopno na https://www.radovednih-pet.si/predstavitev

NIP RAČUNALNIŠTVO

V spletnem okolju SCRATCH Scratch ustvari animirano zgodbo, igro (npr. lovljenje, labirint,…), kviz (tema po izbiri), matematično aplikacijo ( žepno računalo) ali pa ustvarjaj projekt po svoji ideji. Projekt deli v naši spletni učilnici (studiju – NIP RAČUNALNIŠTVO 5. r 2020). Želim ti veliko ustvarjalnih idej 😊

OTROŠKI PEVSKI ZBOR

Starše, brate in/ali sestre nauči pesem, ki ti je najbolj všeč. Pri učenju pesmi uporabljaj metodo odmeva, to je način, po katerem vas pesmi v šoli naučim tudi jaz.

ŠPO

Priporočljiva je vsakodnevna dejavnost v naravi. Gibanje minimalno 30 minut, hitra hoja, hoja v hrib (Ulaka, Križna gora, Markov hrib…), kolesarjenje,…
Vsak drugi dan izvajanje vaj za moč. Vaje za moč in testiranje1. dan izvedete testiranje (koliko ponovitev posamezne vaje izvedeš v 1 minuti), nato izvajate vaje redno po navodilu, po 14. dneh testiranje ponovite.
Preberi nekaj teorije o atletski disciplini: tek. TEK